Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Σαρακοστιανά

Σήμερα η ανάρτηση αυτή έχει να κάνει με το τραπέζι της καθαράς Δευτέρας...
Είναι ένα έθιμο που το τιμούμε μέχρι σήμερα και εύχομαι να έχουμε όλοι μας την δυνατότητα να το απολαύσουμε.
Να σας θυμίσω όμως ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν έχουν πραγματικά να φάνε.Κλέψτε μια μπουκιά από τον καθένα βάλτε την σε ένα μπολ  και δώστε την σε κάποιον που το έχει ανάγκη...Θα πιάσει τόπο....
Ας δούμε όμως τι συνταγές  έχω διαλέξει για το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας....
Να θυμίσω ότι όταν πατάτε πάνω στο όνομα της συνταγής σας ανακατευθυνόσαστε στην συνταγή.


                                                             Το ψωμί της Σαρακοστής


                                                             Χταπόδι στην λαδόκολλα


                                                                      Χταπόδι στιφάδο



                                                       Κουνουπίδι σαν λουκουμάς


                                                               Γαρίδες θεϊκές


                                                                Μεζές από σπανάκι


                                                            Ντολμαδάκια γιαλαντζί


                                                            Αχλάδια με σαφράν

                                                                      Χαλβάς της μαμάς

Αυτές είναι οι δικές μου προτάσεις.Φυσικά αν ψάξετε στην αναζήτηση θα βρείτε και άλλα Σαρακοστιανά.
Εύχομαι καλό υπόλοιπο Αποκριάς Καλή Σαρακοστή...και να μην ξεχνάμε τους συνανθρώπους μας.

13 σχόλια:

  1. μμμμ κάποιες είναι πολύ λατρεμένες γεύσεις! Φέτος δεν έχω καταλάβει τίποτα, κοντεύει Πάσχα και δεν πήρα χαμπάρι με τόση καφρίλα...
    Λοιπόν στοπ!
    Υπέροχες προτάσεις και νοστιμιές!
    Καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου αγαπημένο ...το ότι η ζωή συνεχίζεται το βιώνουμε καθημερινά και κάθε στιγμή.Αυτή την στιγμή ας την ζούμε όσο καλύτερα μπορούμε...χωρίς όμως να ξεχνάμε και τους "διπλανούς" μας.Σε φιλώ και Καλό Τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαχταριστές οι προτάσεις σου, Μάρα μου!
    Πολύ γλυκό που προτείνεις να σκεφτούμε τους άλλους και πολύ-πολύ
    ανθρώπινο! Μπράβο, το εκτιμώ.
    Φιλιά, καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Helen μου γλυκειά προτιμώ το ανθρώπινο από το γλυκό...το γλυκό το κρατάω προς βρώση...χαχααχαχαχαχ Σε φιλώ κουλουμένιααααααα

      Διαγραφή
  4. Μάρα μου είναι καταπληκτικές οι προτάσεις σου!Πολύ ωραίες και λαχταριστές οι συνταγές σου!Να περάσεις καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ για το σχόλιο σου.Να έχετε υπέροχο τριήμερο!!!Φιλιάαααααααααα

      Διαγραφή
  5. Καλό 3ήμερο Μάρα μου!
    Καλή Καθαρά Δευτέρα να έχουμε!
    ...εμείς κουτσά στραβά θα την έχουμε δηλαδή, κάποιοι άλλοι βλέπουνε τα κούλουμα και τους μεζέδες δυστυχώς μόνο από την τηλεόραση.
    ...άστα, βράστα πως κατάντησε η κοινωνία.

    Από τις προτάσεις σου, παίρνω ότι έχει σχέση με χταπόδι που το αγαπώ πολύ!

    Μου αρέσει επίσης πολύ το backround σου! Απλό και ξεκούραστο στο μάτι και με ωραία χρώματα!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσαυγή μου ...αυτοκράτειρα μου...Καλό σας 3 ήμερο και χταποδάτα φιλιά...χαχαχχα

    Ευχαριστώ που πρόσεξες το back...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα ότι πρέπει για Καθαρά Δευτέρα! Αδυναμία έχω στο χαλβά βέβαια..ελπίζω να φτιάξει η μαμά μου..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαμά Κουκουβάγια!Βλέπω αναμένεις τον χαλβά της "μαμάς".Υπέροχο συναίσθημα να φτιάχνει κάτι η μαμά,πράγμα το οποίο δεν θα το ξαναζήσω.. απόλαυσε το!!Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή!!!!!!!!! Όλα υπέροχα.. Και του χρόνου...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Σαρακοστή Μάρα μου!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα το τριήμερο!
    Οι προτάσεις σου όλες γευστικότατες!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Σαρακοστή Μάρα μου! Ελπίζω να πέρασες καλά το τριήμερο!! Όλα πολύ ωραία!!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή