Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Τα "μωρά" της Πάβλοβα




Μια εναλλακτική για Πάβλοβα σε ατομικές μερίδες...Όταν πρωτοείδα το τίτλο είπα συνταγή με μωρά;
Πιστέψτε με όμως τρώγονται ευχάριστα και χωρίς ενοχές.
Η ιδέα είναι της "εν καζανίου και ψυχής Αδελφής" Δάφνης από το Άρωμα Δάφνης
Σας δίνω ακριβώς σε πλήρη αντιγραφή την συνταγή αφού έτσι την έφτιαξα
Πάμε λοιπόν να δείτε το copy paste


Υλικά

Για τις μαρέγκες -
  • 6 ασπράδια αυγών (περίπου 200 γρ.) –
  • 150 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική -
  • 150 γρ. ζάχαρη άχνη -
  • 1 κουτ. σούπας  κοφτή κορν-φλάουρ -
  • 2 βανίλιες –
Για την κρέμα -
  • 200 γρ. τυρί κρέμα  (Philadelphia) -
  • 250 γρ. κρέμα γάλακτος -
  • 2 κουτ. σούπας ζάχαρη άχνη -
Γέμισμα και γαρνίρισμα -
  • Κρέμα που έχουμε φτιάξει με τα πιο πάνω υλικά -
  • Φράουλες κομμένες, ραντισμένες με λικέρ κουαντρώ -
  • Σάλτσα φράουλας  
  • Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και έτοιμο σιρόπι φράουλας -
  • Αμύγδαλο καβουρδισμένο και τριμμένο 
Οδηγίες

Χτυπώ στο μίξερ σε μέτρια ταχύτητα, τα ασπράδια και την κρυσταλλική ζάχαρη. Όταν η μαρέγκα μου αρχίζει να σφίγγει, ρίχνω σαν βροχή την άχνη, το κορν-φλάουρ και τις βανίλιες, συνεχίζω το χτύπημα μέχρι να γίνει μια μαρέγκα πάρα πολύ σφιχτή που να στέκεται. Χτυπήστε αρκετή ώρα!
Απλώνω σε ταψί μία ελαφρά βουτυρωμένη λαδόκολλα και ρίχνω κουταλιές από την μαρέγκα μοιράζοντάς την και  σχηματίζω 8  στρογγυλές βάσεις, τις οποίες απλώνω ελαφρά, να γίνουν σαν δίσκοι  (με διάμετρο περίπου 8 εκ.).
Θέλουμε να φτιάξουμε 4 ατομικές Πάβλοβες με δύο μαρέγκες την κάθε μία.
Σιγά- σιγά απλώνω έτσι όλο το μίγμα μου και ψήνω στους 110 βαθμούς (όχι περισσότερο) στο φούρνο μου, για μία ώρα και δέκα λεπτά περίπου, προσέχοντας να μην κιτρινίσουν οι μαρέγκες, οι οποίες είναι πολύ ευαίσθητες.
Πρέπει το χρώμα τους να είναι κατάλευκο, επίσης πρέπει να στεγνώσουν καλά για να ξεκολλήσουν εύκολα, γι αυτό και τις αφήνω να στεγνώσουν και να παγώσουν μέσα στον σβησμένο φούρνο.
Ετοιμάζω εν τω μεταξύ την κρέμα μου.
Χτυπώ στο μίξερ την κρέμα γάλακτος με την άχνη και φτιάχνω μία σαντιγί σφιχτή, ενσωματώνω και το τυρί κρέμα και έχω μία λεία κρέμα, την οποία βάζω στο ψυγείο για μισή ώρα.
Μετά παίρνω μία μαρέγκα, που έχει στεγνώσει και παγώσει, όπως είπαμε πιο πάνω, βάζω επάνω κρέμα, λίγη σάλτσα φράουλας, μερικές φράουλες κομμένες σε μικρά τετράγωνα κομματάκια και σκεπάζω με την δεύτερη μαρέγκα, φτιάχνοντας κάτι σαν σάντουιτς.
Συνεχίζω και με τις υπόλοιπες μαρέγκες με τον ίδιο τρόπο, μοιράζοντας την κρέμα, κρατώντας  όμως μια ποσότητα από την κρέμα για το γαρνίρισμα.
Γαρνίρω την επιφάνειά τους με την κρέμα που έχω κρατήσει, ρίχνω πάλι σάλτσα φράουλας, μερικές κομμένες φράουλες και τέλος αν θέλω πασπαλίζω με το τριμμένο αμύγδαλο.
Μπορούμε να φτιάξουμε και πιο μικρές τις Πάβλοβες, μοιράζοντας την μαρέγκα με μικρότερες κουταλιές, πάντα σε ζυγό αριθμό.
Την εποχή που δεν υπάρχουν φράουλες, μπορούμε να γαρνίρουμε με ρόδι και σιρόπι ροδιού.
Για ακριβής φωτογραφικό υλικό δείτε την συνταγή στο πρωτότυπο.
Επίσης υπάρχει  και η Πάβλοβα με "Άρωμα Δάφνης"
Ευχαριστώ την Δάφνη που φτιάχνει τόσο υπέροχα γλυκά και εκστασιάζομαι κάθε φορά που δοκιμάζω συνταγή της.
Ευχαριστώ επίσης την μαμά μου και τον μπαμπά μου που με έμαθαν να εκτιμώ το καλό φαγητό,το εκλεκτό γλυκό και να είμαι ΕΓΩ.
Καλή επιτυχία φίλοι μου!

7 σχόλια:

  1. Τα μωράκια φαίνονται λαχταριστά,νόστιμα!!!φαντάζομαι τη μαμά Πάβλοβα πως θα είναι!!!!μας γλύκανες πάλι!!!καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως όλα τα μωρά, έτσι κι αυτά είναι σκέτη γλύκα! Κι επειδή τα πάω καλά με τα μωράκια, μπορώ να σου τα κρατήσω όόόσο θέλεις, για να μαγειρέψεις με την ησυχία σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια τα μωράκια σου "αδελφή ψυχή"....
    Ευχαριστώ σε για τα καλά σου λόγια!
    Φιλιά όπως τα θες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μίνι μωράκια τα έφτιαξες για τα παιδάκια ε;
    Ε! θα πάρω ένα...σαν παιδί και εγώ να μη ζηλεύω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαχταριστά τα παβλοβάκια σου, Μάρα μου!!! Υπέροχα! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φιλουθκια σκουντιαρα μου και απ εδωωωωωωωωω..

    με τα μικρα και νοστιμα μωρακια παβλοβακια μιαμ μιαμ

    καλη ξημερωμαααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή