Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Μηλόπιτα



Μια συνταγή που μου έδωσαν πριν 20 χρόνια και είναι η αγαπημένη μου!


Υλικά



  • 180 γρ. βούτυρο (ή τα 3/4 από ένα πακέτο των 250 γρ.βιταμ)
  • 1 ποτήρι του νερού ζάχαρη
  • 4 αυγά
  • 1 ποτήρι του νερού ζάχαρη
  • 1 ποτήρι του νερού αλεύρι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
  • 1/2 ποτήρι νερό χλιαρό
  • 3-4 μήλα
  • καρύδια
  • κανέλλα

    Οδηγίες


    1. Αρχικά φροντίζουμε να έχουμε τα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου.
    2. Επιλεγούμε ένα ταψί 32  νούμερο
    3. Βάζουμε το βούτυρο και το ένα ποτήρι ζάχαρη στον φούρνο, μέχρι να λιώσει το βούτυρο και η ζάχαρη.
    4. Έχουμε καθαρίσει τα μήλα μας και τα έχουμε κόψει ροδέλες αφαιρώντας τα κουκούτσια.
    5. Μόλις λιώσει η ζάχαρη με το βούτυρο, τοποθετούμε επάνω τα μήλα καλύπτουμε με καρύδια και πασπαλίζουμε με κανέλλα.
    6. Χωρίζουμε τα ασπράδια από τους κρόκους .
    7. Βάζουμε στο μίξερ τα ασπράδια και τα χτυπάμε στην δυνατή ταχύτητα μέχρι να γίνει μια σφιχτή μαρέγκα.
    8. Αφήνουμε την μαρέγκα στην άκρη.
    9. Μετά βάζουμε στο μίξερ τα 4 κροκάδια και την ζάχαρη και αναδεύουμε μέχρι να ασπρίσουν.
    10. Τότε ξεκινάμε να ρίχνουμε σταδιακά (σε δυο -τρεις δόσεις) πρώτα το νερό, μετά το αλεύρι και τέλος την μαρέγκα.
    11. Επαναλαμβάνουμε ώσπου να τελειώσουν τα υλικά.
    12. Ρίχνουμε το μίγμα που είναι αραιό (όχι σαν του κέικ) πάνω στα μήλα.
    13. Ψήνουμε  στους 180-200 για 30-40 λεπτά.
    14. Όταν ψηθεί το βγάζουμε από τον φούρνο και αφήνουμε για 5-10.
    15. Τέλος έχουμε μια πιατέλα και αναποδογυρίζουμε την μηλόπιτα (τα μήλα θα έρθουν επάνω)


      Μικρά tips
    • Καταλαβαίνουμε ότι η μηλόπιτά μας είναι έτοιμη, όταν ξεκολλήσει από τα τοιχώματα του ταψιού.
    • Αν σε κάποια σημεία είναι ακόμη κολλημένη βοηθάμε με ένα μαχαίρι, ώστε όταν την αναποδογυρίσουμε να μην μας χαλάσει.



6 σχόλια:

  1. Αγαπημένη συνταγή με μηλαράκια!!!
    Καλημέρα xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαρα! Χαίρομαι που με βρήκες και σε βρήκα...! Πολύ χάρηκα που βρήκα την συνταγή αυτής της μηλόπιτας, την είχα παλιά και την ειχα χάσει.. Ευχαριστω λοιπόν και αύριο θα την φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλώς όρισες Ελβίρα μου!Χαίρομαι που βρήκες αυτήν την συνταγή!Η αλήθεια είναι ότι έχω δοκιμάσει πολλές μηλόπιτες.Εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηρθα να σου πω ότι η μαμα μου λέει πως αυτη είναι η καλύτερη μηλόπιτα που έχει φτιάξει. Ειχε χάσει το link και κόντεψε να μου λιποθυμήσει. ευτυχώς της την βρήκα..
    Φιλάκια Μάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααα δεν θέλω τέτοια!!!!!Να προσέχουμε την μαμά!Την ευχαριστώ πέστης για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε.Σας φιλώ και τις δύο!!!!!!!

      Διαγραφή