Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Κέικ μυρωδάτο με μήλο


Το μήλο είναι ένα φρούτο που λατρεύω!
Είχα πολλά μήλα πόσα να φας; Μια εναλλακτική εκτός από μηλόπιτα είναι το κέικ με μήλο.
Δεν είναι και τόσο δύσκολο,αφού το μόνο που χρειάζεται είναι μια απλή συνταγή κέικ.

Υλικά
2 κούπες ζάχαρη
250γρ. βούτυρο
4 αυγά
3  κούπες φαρίνα
1 κούπα γάλα
1 κουτ.του γλυκού μπέικιν
1/2 κουτ.του γλυκού κανέλα
λίγο γαρύφαλλο (σκόνη)
1 κουταλιά της σούπας κονιάκ
1/2 κούπα καρύδια χοντροκομμένα
2-3 μήλα κομμένα

Οδηγίες
Αρχικά έχουμε  τα υλικά μας όλα σε θερμοκρασία δωματίου.Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη μέχρι να ασπρίσει.Σε ένα βαθύ μπώλ έχουμε ανακατέψει τα στέρεα υλικά.Προσθέτουμε στο μίξερ το γάλα, τα αυγά και το κονιάκ.Συνεχίζουμε ρίχνοντας σταδιακά τα στέρεα υλικά.
Έχουμε βουτυρώσει ένα ταψί 28άρι και βάζουμε λίγο από το έτοιμο μείγμα.Από πάνω ρίχνουμε μια στρώση κομμένα μήλα,συνεχίζουμε με το μείγμα και τα μήλα.Ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 50 λεπτά περίπου.Αφήνουμε να κρυώσει και μετά ξεφορμάρουμε.


Μικρά tips
Αν χρησιμοποιήσουμε ξυνόμηλα μπορούμε να τα πασπαλίσουμε με 1-2 κουταλιές ζάχαρη.
Τέλος αν θέλουμε πασπαλίζουμε με άχνη !

7 σχόλια:

  1. Μέχρι εδώ έφτασε η μυρωδιά του κέι Μάρα μου. Μμμμμ τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μύρισα μηλαράκι και μπήκα!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο μέσα στην απλότητα του! Μαρά πολλά πολλά μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σε μας αρέσουν τα μηλαράκια, κι έχω ένα σωρό!
    Ευκαιρία για ένα μυρωδάτο κεκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μοσχοβολισε ο τοπος
    μου θυμισε τα παιδικα μου χρονια
    θα το κανω σιγουρα, απλος θα βαλω.... 3-4 μηλα
    τα λατρευωωωωω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου κάνεις τέτοια ώρα!!! Μου αρέσει που είπα ότι θα σταματήσω για λίγο τα γλυκάκια...χμ...
    οκ, είπα, ξείπα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάρα μου με μήλο να ναι , και οτι νάναι, δεν με πειράζει αν ειναι κέικ ή μηλόπιτα!!!Θα το τιμήσω οποσδήποτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή